Bullbak på Melodislingan

DATUM: 2010-04-22 / TID: 19:30:02
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (3)
Go'kväll!
Har precis bakat färdigt :)
Godaste bullarna jag smakat! Alicia & Alva håller med :)

Idag bestämde jag mig för att köra iväg papper och plast till återvinningsstationen. Glömde vägbeskrivningen hemma men tänkte att jag nog kom ihåg hur jag skulle åka ändå..
Såklart körde jag i cirklar, lite vilse med andra ord. För stolt för att fråga efter vägen så det blev bara att åka hem och hämta vägbeskrivningen igen och då gick det som på räls! Passade på att handla lite medans jag ändå var ute och snurrade på ön ;)
Kom hem, la mig framför tvn och tog det lugnt tills ungefär kvart i 4 för då var det dags att hämta tjejerna. När vi kom hem satte jag och Alva igång att göra bulldegen så den kunde få jäsa medans vi gräddade våfflor :)
Känns som vi bara ätit kalasmat nu på eftermiddagen/kvällen, men man måste få unna sig lite ibland ;)

Nu sitter jag vid köks-ön med datorn och knappar lite medans tjejerna ligger i tv-rummet och ser på film!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: tackar =)

vad ska du göra ikväll? :)

2010-04-22 @ 20:15:40
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: hehe ok =) såg på film.

Sovit gott? :D

2010-04-23 @ 09:26:13
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh bullar vad gott:D

2010-04-23 @ 09:34:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback