Onsdag kväll

DATUM: 2010-04-21 / TID: 23:52:33
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Hejsan!
Har fixat och trixat med hemsidan och bloggen hela kvällen. Eller nej, kanske inte hela kvällen. Jag har även tittat på lite film med kusinerna. Ingela & Anders åkte med färjan vid 17 så sen dess har vi varit själva och det går riktigt bra. Tjejerna är som små änglar!

Men nu måste jag faktiskt börja tänka på att krypa ner under täcket om jag ska orka upp imorgon bitti. Då är jag själv med barnen så jag får absolut inte försova mig. Vilket jag inte hade tänkt heller!

Ingen Grey's var det ikväll heller(?)
Så typiskt, jag som hade längtat så!
Får se vad jag ska hitta på imorgon under dagen när jag är helt solo..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

hej!

Allt bra?

Händer för roligt idag?



Vad kostar frakten om jag beställer smycken ifrån dig?

Kramar

2010-04-22 @ 12:41:01
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback