Shopping i Visby

DATUM: 2010-04-24 / TID: 15:29:56
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Go'midtdag!
Idag har tog jag med mig barnen och Kompis Felicia och åkte in till stan. Vi var in på bokhandeln, Panduro och Coop. Köpte lite lördagsgodis och barnen köpte även varsin skrivbok och penna :)
Sen åkte vi hem och åt lite mat, lasagne stod på schemat.
Nu har jag skurit upp lite frukt som tjejerna ska ha med sig på picnik på gräsmattan, mysigt!
Jättefint väder har vi fått idag, solen skiner och man behöver inte ha jacka på sig när man går utanför dörren.

Titta vad jag fundade idag :)
Zip-påsar och lite kedjor!


Har börjat städa ihop lite grann här i huset och nu ska jag ta det lite lugnt innan jag sätter igång igen :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback