Update: Saturday night

DATUM: 2010-04-10 / TID: 22:58:52
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Ursäkta för kass uppdatering, har inte haft så mycket att skriva om och så har jag inte suttit vid datorn så mycket den senaste tiden :) Skönt har det varit utan pressen att leverera helt enkelt. Som en liten semester!
Ska försöka komma igång på riktigt igen snart ;)

På torsdag hoppar jag på bussen som ska ta mig mot Idre fjäll där jag ska bo i en studa med Mini, Bella, Robert, Mandis & Peter. Riktigt skoj ska det bli, massa skidåkning och party med underbara människor!
Åker hem på söndagen för att pcka om för bilresan mot Gotland på måndag. Jag ska ta hand om mina kusiner medans moster och Anders är på Öland och fixar med butiken :) Ska bli hur kul som helst och kommer ha nästan hela dagarna att göra vad jag vill eftersom Alicia går i skola och Alva på dagis :) Ska vara där nere i plus/minus 1 vecka och det kommer vara så skönt att komma bort ett tag! Underbart!


Har nyss kollat på Körslaget och VA?
Hur kunde svenska folket rösta ut Team Mojje??
Jag hejjar iaf på domfortfarande ;)

Resten av kvällen spenderas på Selins med Lisela, Tessa & David. Mycket trevligt!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback