Välkommen vår!

DATUM: 2010-04-14 / TID: 19:02:13
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej våren!
Nu är det verkligen vår på Myrgatan.
Solen skiner och krokusarna börjar till fram under gammalt gräs.
Fåglarna sjunger medan jag sitter på trappen och myser. Okej, solen kanske inte skiner lika mycket än men gjorde i alla fall det för en liten stund sen ;)

Packar gör jag också, stuvar ner alla tänkbara användbara kläder som kan behövas för en helg på Idre fjäll, hellre för mycket än för lite. Resan avgår imorgon kl.11.45 och jag längtar verkligen tills jag till slut kan säga att jag är framme. Det kommer bli en väldigt lång dag imorgon speciellt med tanke på att restiden för hela kalaset är ca 7 timmar. Men man får tänka positivt :) Jag får ju en toppenhelg med mina vänner i ett skidparadis!

Ska ta och packa klart dom grejerna som jag inte behöver imorgon så får jag ta resten imorgon efter att jag duschat och gjort mig iordning, ni vet; smink, hårfön och sådana saker :)
Sen om en stund ska jag ta och sätta mig i v70n och fara mot DalaJärna så jag får träffa MIN Malin innan jag åker, för jag kommer ju vara borta ett tag och sakna henne jättemycket eftersom jag nästan direkt åker till Gotland när jag kommit hem!

Kändes bra att skriva av sig lite och det har inte blivit så mycket av detta eftersom jag inte haft något vettigt att skriva, men förhoppningsvis kommer jag kunna mobilblogga under idreresan utan att slösa för mycket pengar, har man abonnemang är det lätt att det försvninner mer pengar än det är menat ;)

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback