I gotta go my own way

DATUM: 2010-08-29 / TID: 19:45:50
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Här kommer lite bilder :)

Mitt rum. Såg ut såhär innan mamma och pappa kom med massa grejer ;)


Här är trappan som jag ska gå uppför varje morgon.. Den är faktiskt längre och jobbigare än den ser ut att vara, vilken tur att det finns en parkbänk både efter halva vägen och högst upp ;)


Här är skolan! Observatorielunden ligger visst ännu högre upp till höger bland träden :)


Sen åkte vi till Hammarby sjöstad och hälsade på Lars! Kaffe fick vi också, mycket trevligt :D

Detta hände på fredagen. Jag och Ulrika skulle åka vägen till skolan så jag fick se hur det gick till en gång innan första skoldagen :)
Igår var vi in till Täby centrum och gick i affärer :)
Idag kom mamma och pappa med resten av mina grejer, vi åt mat och innan dom åkte tog vi en tur in på IKEA, geat!

Ikväll blir det målning av naglar, klippning av lugg, kolla busstider, packa lite saker osv.

Imorgon börjar jag skolan!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

mysigt rum!!

2010-08-31 @ 22:04:12
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback