This towns to small for me to stay

DATUM: 2010-08-26 / TID: 10:29:54
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This towns to small for me to stay
The time is now
I'm heading out

Kl. 14.12 går tåget som ska ta mig en bit på vägen till Täby där jag ska bo under två terminer. Ja eller, det blir ju säkert ersättningsbuss eftersom tågen mellan Malung-Borlänge alltid krånglar.. Bästaste Malin kommer ner och håller mig sällskap en stund också :)
Kl.18.16 stannar tåget på centralstationen i Stockholm, där jag blir upphämtad av gammelmoster m.f. :)

Ska kolla resväg till skolan dessa dagar innan jag börjar så jag vet hur jag tar mig dit och inte behöver komma 4 timmar för sent eftersom 'vi-inte-har-tunnelanor-i-Dalarna' ;)

Egentligen har jag inte riktigt tid att sitta här nu eftersom det fortfarande återstår en hel del packning och städning, lika bra att sätta igång!
Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback