Be careful what you wish for

DATUM: 2010-02-20 / TID: 01:10:05
PUBLICERAT I: Inspiration / KOMMENTARER: (2)


Topp - Bubbleroom 249:-
Leggings - Ellos 199:-
Ballerina - Dinsko 349:-
Armband - CandiedPoison 299:-

Gillar dessa, speciellt armbandet som lyser upp allt :)

Sitter för tillfället hos bästa Malin i DJ och myser vid brasan :) Har sett film ikväll också. 'Snakes on a plane' blev det, den gick dessutom på 5an så det va ju great!

Får se vad som händer imorgon, kanske tar en tur till Dalarnas äldsta stad, eller så hittar jag på nåt helt annat. Det kan jag fundera på tills imorn ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kläder:) precis. man ska akta för vad man önskar sig hahaa.

hur e d idag me dig`ja dricker te nu. känner mig så seg. måste d snöa hela tiden?

2010-02-20 @ 11:48:48
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahha ifs du har rätt. men ändå ja kan fan gå normalt ute på gatorna:( haha halkar hela tiden o e täckt me snö..ush



idag vet jag ej. får se. du sj?

man e så lat fan när det e kallt ute.

2010-02-20 @ 12:11:12
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback