Monday night

DATUM: 2010-02-22 / TID: 23:32:10
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (2)

Inspirationen flödar
Sitter hemma hos Malin och skissar för fullt.
Har blivit nåt kändisface och nån mer random-cartoon-liknande ;)
Det är kul, jag gillar att skissa.
Det är så lugnande att sitta med block och blyerts och bara låta känslorna flöda.
Haha, vad poetiskt av mig! ;)
Malins far föreslår tatuerande, ikväll..
jag bara skrattar!

Var tillbaka till dagis och hämtade min skattkista med smycken,
då passade dem på att ge mig mera jobb.
Imorgon 8-11, great!
Först det och sen barnpassning 17-21.

Pappa frågade om hösten ikväll,
om det är meningen att jag ska flytta tills dess.
Har ju pratat om det förut, men det är svårt.
Utbildning,. får inte riktigt hjälpen jag behöver för att veta finansiering.
Den kostar trots allt nästan 200.000..
Det är mycket pengar,
men om det är något man verkligen vill göra så kanske man får acceptera läget.
Första steget: Att söka till skolan.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

kul bakgrund du hade på bloggen :P annorlunda! :)

2010-02-23 @ 08:48:42
URL: http://lillatwixy.blogg.se/
Postat av: josefina

fin blogg :) du liknar lite lady gaga, ;D iaf på headern!

2010-02-23 @ 13:29:41
URL: http://jjjosefinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback