Protect yourself

DATUM: 2010-07-07 / TID: 11:12:39
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Godmogon på er!
Vaknade för en liten stund sen, hunnit läst lite bloggar och lyssnat på musik. Väntar på att solen ska röra sig lite så jag kan lägga mig på taket och steka lite :)
Smörjer in mig numera, brände sönder mig rejält när jag låg vid poolen nere på Öland förra sommaren så det misstaget gör jag inte om. Jag använder Niveas caring sun spray spf 15 för den kladdar inte, bara att spraya på och smörja in :)


Kom ihåg att skydda er från solen. Speciellt mitt på dagen när solen står som högst :)

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

använder också nivea, den är bäst :) bättre än hawaiin tropic som man bara luktar för mycket kokosnött av.

2010-07-08 @ 03:39:27
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback