Dagens smycken

DATUM: 2010-03-03 / TID: 15:30:12
PUBLICERAT I: / KOMMENTARER: (3)
Förmiddagen har spenderats med mamma i soffan och lite skapande :)
Jag har så mycket ideér för leran som jag ska köpa imorgon, det bara kliar i fingrarna. Jag vill ha det nu!

Och förresten så får jag sällskap av Malin också, great va!? :D


Runt läder(imitation)band med berlocker; häst, nyckelpiga, elefant & sköldpadda.


Svart flätat mocka(imitaion)armband med små guldstjärnor!


Ett grönt pärlarmband med gulddetaljer.


Tre par örhängen fick det också bli, älskar detaljerna som ser ut som vingar :)


Piffade upp ett bokmärke också :)

Vad tycks?

Är du intresserad av att köpa något är det bara att lämna en kommentar eller maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: amanda

Super fiina :D

2010-03-05 @ 15:51:01
URL: http://amandjas.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag gillar de svarta med guld :o det va sjukt jävla nice :o

2010-03-05 @ 16:01:47
URL: http://alexandrastahl.blogg.se/
Postat av: Nadja

tjaaa:9 säljer du dina smycken? de va helt sjukt snygg! :)

2010-03-06 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback