Sunday night

DATUM: 2010-03-21 / TID: 21:15:54
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Idag har min lilla ängel åkt hem igen. Trist att hon fick lov att åka men vi ses väl snart igen :)
Efter jag skjutsat henne till tåget tog jag V70n och åkte raka vägen hem till familjen som jag ska vara barnvakt åt nu i veckan och hälsade på en vända :)

Nu tar jag mitt pick och pack och sticker iväg till Malin i DJ :)
Vi ska snacka skit och dricka kaffe(?) hela natten ;)
Det var ju så länge sen jag träffa henne (läs: igår)
så det är väl dags att jag våldgästar henne!


Se så fint jag har fått det med datorn på mitt nya lilla skrivbord.
Känner mig väldigt nöjd, rent och fint ska de va! ;)

Men nu lär jag åka innan Malin hinner låsa dörren ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

sv: det är klart att det är bra med mej och hoppas du har anmäl dej till veckasn blogg för jag vill ha med dehj.

2010-03-22 @ 09:42:50
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback