Nu blir de kväller!

DATUM: 2010-03-08 / TID: 22:01:51
PUBLICERAT I: / KOMMENTARER: (2)
Här kommer en bild på dagens armband :)


Jag är för övrigt helt förstoppad i huvudet, kanske blir sängen hela dagen imorgon..
Eller vänta nu..
Imorgon kommer troligtvis mina smyckesgrejer jag beställde i söndags,.
Då kommer jag ju inte kunna slita mig x)

Jag är helt glad över att jag ska sälja mina smycken i Folkets hus :)
Dessutom så kommer älskade Bambii och håller mig sällskap :D <3

Nu ska jag se om jag hittar något att äta,
blev så himla sugen på godis ikväll men lite försent eftersom affärerna hann stänga.. Typliskt!

Kommentarer
Postat av: emi

sv: Ok, tack så mycket, jag ska kika på Panduro och se om jag kan få tag i mobilsnoddar därifrån ^_^

2010-03-09 @ 11:45:32
URL: http://talesfromthelab.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söta smycken

2010-03-10 @ 20:29:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback