Art by Fiah

DATUM: 2010-05-23 / TID: 15:36:57
PUBLICERAT I: Kreativt - Teckning / KOMMENTARER: (1)
Hej på er!
Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna, jag känner att jag inte vill skriva om jag inte har något vettigt att säga.. Här hemma är det bak som gäller, det är väl mamma som står för mesta delen. Det är ju bal här i byn nästa fredag så då får jag gå och titta på syrran och hennes kompisar. Ska även stå för sminkningen på Lisela, väldigt roligt att hon vill att jag ska göra den :)

De senaste tre dagarna har jag underhållit mig med att rita/måla lite grann, känner att jag vill träna upp min konstnärliga sida ;) Haha!
Så jag tänkte ge er ett litet smakprov på vad jag har gjort :)

Den sista gjorde jag med Lisela som inspiration, just med glasögonen, frisyren och den ljusa slingan i håret!
Det var inte heller meningen att det skulle vara så likt henne, utan det var mest inspirationen jag ville åt.
Jag blev nöjd i alla fall!

Vid 5 ska jag ta volvon till DJ för jag ska hälsa på Malin :)
Men ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Vad fint du målat!!

Vad trevlig med bal, hoppas sminkningen blir bra!

Händer till helgen annasr?

Kramar

2010-05-26 @ 15:50:09
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback