Det känns i hjärtat

DATUM: 2010-05-08 / TID: 18:07:56
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Hej på er allihopa!
Har inte skrivit så mycket för jag har helt enkelt inte haft något vettigt att berätta. Så nu tänkte jag updatera er lite granna. Jag är nere på Gotland igen, kom hit natten till torsdag. Åker troligtvis hem nu i veckan som kommer.
Jag trivs här, dock kan det kännas lite ensamt ibland då jag inte känner någon i min ålder här nere..
Idag åkte jag med tjejerna till en orienteringstävling, äldsta tjejen var med och sprang med två kompisar. Dom var jätteduktiga! Sen åkte vi hem och tog det lugnt. Alicia och jag har lekt lite med fimolera. Jag gjorde några godis-berlocker som ni får se när jag kommer hem eftersom jag glömde kameran hemma ;) Dom blev supersnygga iaf!

Jag vill skänka en tanke till personerna som var med om olyckan i natt hemma. Ingen som jag känner så mycket men när det är människor runt omkring en så kan det ändå kännas i hjärtat när det händer något liknande.
Jag håller tummarna för att allt blir bra!

Det var allt jag hade att säga för ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback