Idag är det bal :)

DATUM: 2010-05-28 / TID: 11:45:44
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Go'morgon på er allihop!
Har spenderat morgonen med att vakna till lite, kom hem ifrån Malin vid kl.03.00 inatt så jag är ganska trött ;) Har en Red bull kvar också så jag kan piggna till mig lite!
Ska alldeles strax hoppa in i duchen för sen vid kl.13.00 ska jag gasa iväg med min rosa dröm mot Grönan. Alltså Grönalid, där Elajsa och Tessa fixar sig inför balen. Jag ska ju vara sminkös ;) 

Tar med mig kameran och tar lite 'backstage' bilder när de håller på och gör sig klar, så får ni se sen :)
Men nu lär jag röra på fläsket om jag ska bli klar någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härliga glajjor

2010-06-01 @ 20:33:35
URL: http://trashycross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback