Äntligen har jag ett träd!

DATUM: 2010-11-24 / TID: 15:26:13
PUBLICERAT I: Kreativt - Skapande / KOMMENTARER: (2)
Hej vänner!
Igår tog jag hem mitt smyckesträd som jag gjort i skolan. Tänkte visa er det då men såklart tog batteriet i kameran slut så fick lov att ladda den. Så då visar jag det nu istället.

Jag blev sjukt nöjd!




Vad tycker ni? :)

Nu ska jag fortsätta med mitt virkande. Vi har julmarknad på skolan 4 december så jag virkar små hjärtan att sätta på nyckelringar :) Sen ska jag även sälja mina smycken också!
Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt fia!! Du har så mycket talang!

Kram mamma

2010-11-25 @ 21:31:27
Postat av: Tove

åh, vad fint - hur har du gjort?

2011-09-27 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback