Objektum sexuality

DATUM: 2010-11-07 / TID: 23:54:54
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Jag började diskutera en väldigt märklig sak med Ida ikväll. Hon berättade att hon sett ett avsnitt av Tyra Bank's show i veckan där de berättade om människor som blev kära i och sexuellt attraherade av saker. Jag visste att jag hade sett ngot liknande inslag om just det och satte mig genast vid datorn för att söka reda på vad det var. Jag hittade då en bit ur ett avsnitt av 100 höjdare där dom pratade just om objectum sexuality.

Det finns människor som anser att alla ting är levande och har en själ. Jag tar några exempel.
En kvinna vid namn Erika Eiffel 'mötte' Eiffeltornet 2004 och blev så kär att hon valde att gifta sig med det 2007.
Men de har en öppen relation så hon kan ha förhållanden med andra objekt.



Här är en kvinna som är gift med Berlinmuren. Hon är sexuellt attraherad av staket och har även ett i sovrummet.


Jag kan inte riktigt förstå dom här människorna. För mig känns det som att något måste gtt fel någonstans, men det är bara min åsikt. Jag försöker att inte döma människor men lite skrattretande är det ju, eller? ;)


Kommentarer
Postat av: elin hallman

Haha oj, vilken grej!

Har hört folk som blir attraherade av bilar och till och med kommer på sätt att ha sex med dom, men inte folk som på riktigt blir kära och gifter sig med saker ;D

2010-11-27 @ 16:49:14
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback