Tuesday morning

DATUM: 2010-11-16 / TID: 11:15:20
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon vänner!
Har precis ätit lite frukost och ska strax slänga mig i duschen för kl.13.00 ska jag till tandläkaren.

Hela eftermiddagen och kvällen igår städade jag mitt rum. Nu menar jag inte vanlig städning; dammsuga, damma & torka golv utan en riktig utrensning av saker. Tar riktigt lång tid för jag har riktigt mycket skit som jag inte behöver ha kvar så jag har inte hunnit hälften ens ;) Men får fortsätta idag så det blir julfint någon gång.

Det är riktigt fint väder idag så jag tror jag släpar med mig kameran till vårdcentralen :) Ni får se senare såklart!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback