Tuesday night

DATUM: 2010-11-30 / TID: 16:38:47
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Hejsan vänner!
Tittade nyss på termometern och såg att det är 20 minusgrader ute. Brr, vad kallt! Men sen blev jag glad för att den här vintern ska jag faktiskt hålla mig varm och torr om fötterna. Så idag gick jag ner till Ritex och inhandlade ett par rejäla stövlar, skoterstövlar kallar vi dom eftersom vi hade såna när vi var små och åkte skoter :)

Så snygga är dom kanske inte om man jämför med alla damskor som säljs nuförtiden, men hur många av dom skorna är det som håller fötterna varma? ;)
Jag älskar mina nya stövlar och kommer ha dom hela vintern!
(på mina är kanten på skaftet grått som sulan istället för svart som denna, men skon är svart iaf)

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm. På lördag är det julmarknad på skolan och jag och Matilda ska stå och sälja lite grann så det kan nog bli kul :) Så måste jag passa på att handla lite julklappar innan jag flyttar hem igen innan jul!

Ikväll hoppas jag verkligen på att kunna flörta till mig bilen så jag kan åka hem till Malin och baka pepparkakor och se Desperate housewifes och Cougar town :)
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Klart du inte blir sedd som pedo för att du byter bild.. men dem går ut o varnar ang detta så då tänker iaf jag ta bort den tecknade bilden.. om du vill ha en så e d upp t dig. =)

2010-12-05 @ 23:26:55
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback