Tillbaka i Stockholm

DATUM: 2010-11-21 / TID: 20:38:02
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Godkväll vänner!
Idag har jag åkt massa tåg, 4 timmar faktiskt. Fick sällskap av bästa Malin innan jag skulle hoppa på tåget, mycket uppskattat! Det är så otroligt tråkigt att resa ensam.. Men nu är jag framme i alla fall!
Ikväll kl.21.00 är det ..och så kom Polly på 3an och Beck på 4an, vet inte riktigt vad jag ska välja.. Blir nog Polly för den har jag inte sett än :)
Har tänt lite ljus och sitter och tittar runt lite på olika bloggar, har saknat min dator dessa 3 veckor vi varit ifrån varandra ;) Haha skämtåsido!


Imorgon blir det skola igen..

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig!!

2010-11-21 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback