Dalarnas vackraste tågstation

DATUM: 2010-10-12 / TID: 14:34:47
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (3)
Godmorgon vänner!
Idag har jag bara tagit det lugnt vid tvn. Ska snart börja packa och göra mig iordning för kl.15.25 går bussen som ska ta mig en bit på vägen till Stockholm. Jag åker tillbaka idag, tillbaka till verkligheten. Hoppas att jag nu under den här veckan jag varit hemma, har samlat på mig så mycket energi så jag kommer igång i skolan igen :) Klassen har börjat med foto idag och imorgon får även jag vara med.

Jag kommer fram till centralen vid 20.18 så tar det väl lite tid förmig att ta mig till Täby också så jag kan väl räkna med att vara framme till 22 i alla fall. Antingen så skriver jag ikväll eller så hörs vi imorgon istället :)

Här ser ni Dalarnas vackraste tågstation som ligger i min hemort Vansbro. Mycket tacksamt motiv att fota.

P.s På höstlovet kanske jag och Ida ska åka ner till kusinerna på Gotland och vara där en vecka när moster och Anders jobbar, kan bli riktigt kul! Hoppas :)

Kommentarer
Postat av: alma

är det en tågstation? ser inte ut som det ;p

2010-10-12 @ 17:52:02
URL: http://jarnung.blogg.se/
Postat av: Denise

hardu helt rätt i! :D men luktar apa;)

2010-10-13 @ 20:02:42
URL: http://deniseskoglund.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Åh, vad kul! :D

Då är du väldigt duktig va? :)

2010-10-13 @ 20:42:57
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback