I need a hero

DATUM: 2010-10-18 / TID: 21:03:58
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godkväll vänner!
Precis som jag förutsett blev det en riktigt seg dag idag. Först konsthistoria och jag satt och nickade till flera gånger, det var jättejobbigt att hålla ögonen öppna. Då måste jag förklara också, det är såhär att vi sitter i världens minsta aula med jättedålig luftkonditionering. Vi mörklägger rummet för att vi ska kunna se diabilderna (?) som ska visas i cirka tre timmar.. Förstår ni?
Sen på eftermiddagen blev det kroki, jag var allmänt omotiverad så jag fick inte särskilt mycket gjort. Menmen, bara att ta igen en annan dag!

Har bara tagit det lugnt efter skolan, så skönt ibland att göra ingenting. Nu blir det lite tv-tittande för min del och sen ska jag försöka komma i säng i skaplig tid :)

Bjuder på två bilder ur arkivet. Dessa foton är tagna under första året på gymnasiet i Rättvik, under vårat 'såpa-race' i korridoren på skolan ;) Självklart tog vi reda på efter oss, det tog några timmar kan jag bara säga ;)


Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback