Mot Dalarnas äldsta stad!

DATUM: 2010-10-01 / TID: 07:24:25
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godmorgon vänner!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft nån ork att sitta längre stunder vid datorn :)
Veckan har gått jättebra, vi har jobbat med gips. Det var riktigt roligt. Jag har gjort ett svart smyckesträd som nog blir skitsnyggt att hänga lite armband och halsband i :)

Har egentligen inte tid att skriva för jag måste blåsa håret, ville bara berätta lite vad som händer.

Har nästan packat klart min väska också, för idag 13.45 tar jag tåget mot den här lilla tösabiten :)
En hel helg tillbringas med bästa Ida :) Utgång ikväll, riktigt peppad!


Kanske kan skriva lite mer i helgen men annars får ni ha en trevlig helg så hörs vi på söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback