Mot Gotland!

DATUM: 2010-10-28 / TID: 23:11:03
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godkväll vänner!
I veckan har vi haft teckning och idag var det tusch på schemat. Det var riktigt roligt att rita med flytande tusch, man kunde få så mycket olika effekter beroende hur man gjorde :) Har packat ner grejerna i väskan så jag kan rita när jag kommit fram imorgon också :)

Imorgon ska jag och Ida åka till Gotland för jag ska vara barnvakt åt mina kära kusiner, så Ida får hålla mig sällskap på dagarna när tjejerna är i skolan :) Men Ingela och tjejerna kommer inte förrän på söndag kväll/natt så vi har hela huset för oss själva fredag, lördag och hela dagen på söndag :) Ska bli riktigt roligt och vi tänkte även gå ut och festa lite på lördagen!
Egentligen borde jag väl ligga och sussa skönt i min säng just nu. Jag måste nämligen åka härifrån 05.23 imorgon bitti för att möta upp Ida som kommer med tåget 06.20. Alltså lär jag gå upp någon gång mellan 04.00 och 04.30 om jag ska hinna packa ner allt jag behöver samt vakna till ordentligt för att orka släpa mig till bussen ;)

Sen blir det bara till att softa på centralen tills bussen går 09.20 som ska ta oss till Nynäshamn och där får vi hoppa på färjan. Beräknad ankomsttid i Visby är ca 15.30 tror jag och då är det bara att sätta sig i en taxi och styra mot huset :)

Nej nu måste jag verkligen säga godnatt, men jag lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer på ön :)
Vi hörs!

Jag & Ida från studentveckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback