Onsdag morgon

DATUM: 2010-10-06 / TID: 09:16:12
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Godmorgon vänner!
Hade en jättetrevlig helg hemma hos Ida och det var lite jobbigt att åka därifrån på söndagen. Men jag får åka dit snart igen :)

Igår låg jag länge och funderade på om jag orkade gå till skolan, men jag kom upp ändå och satte mig på bussen. Jag kom till Danderyds sjukhus sen var det bara att vända för jag inte mådde nå bra. Så det vara bara att gå och lägga sig igen, sov till 4 ungefär, gick ner och tog mig lite mat och softade vid tvn.
Hade skitsvårt att sova inatt, det värkte i hela kroppen :/

Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas att jag inte behöver vara sjuk så hemskt länge. Nästa vecka börjar vi med foto så då måste jag vara Fit For Fight! ;)

Igår fixade Ulrika en sladd till tvn i mitt rum så nu kan jag kolla på hur mycket tv som helst, vilket betyder att ikväll blir det Grey's :D

Håller på och stickar ett par sockor, blev klar med den första igår. Kan slänga upp bilder senare :)

Så måste jag bara säga att jag saknar mig barndomskompis Denise sjukt mycket. Hon skaffade karl och flyttade väldigt långt ner i landet. Hoppas du har det great där nere och att du kommer hem snart. Eller iaf upp till Stockholm ;)

Nu ska jag nog gå ner och ta mig lite frukost, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vilken söt bild på oss:D Vi måste ju ses snart!

Sko till bollnäs den 5 tror jag, vi kanske kan ta en fika då? :D stannar i sthlm först:D

2010-10-06 @ 09:40:39
URL: http://deniseskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback