Sisters for life

DATUM: 2010-10-07 / TID: 23:03:12
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Godkväll vänner!
Jag är fortfarande sjuk. Men planerar att bli frisk innan tisdag iaf, för nästa vecka börjar vi med foto. Det vill man ju inte missa! Egentligen borde jag väl gå och lägga mig men det värker i hela kroppen så jag har fått för mig att om jag är riktigt trött borde jag somna fortare.. Antagligen ;)

Ville bara dela med mig av den här underbara bilden av mig och min syster som togs för några år sedan när vi hälsade på mormor och morfar på Sollerön. Jag tycker att den förmedlar så mycket glädje. 'Inga bekymmer' som min gode vän Timon skulle säga ;) Visst är den vacker?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback