The lovely bones

DATUM: 2010-10-10 / TID: 15:46:01
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Jag har precis sett på filmen; 'Flickan från ovan'.
Den handlar om en fjortonårig tjej som blivit mördad av sin granne. Hon berättar sin historia från 'mellanlandet', landet mellan himmel och jord medan hon betraktar sin familj som söker efter hennes mördare.



Jag tyckte filmen var helt okej men däremot hade dom kunnat göra den så mycket bättre, den var väldigt rörig emellanåt. Jag kan inte berätta så mycket mer utan att förstöra filmen för er som inte sett den.

Någon mer som sett den? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Frågor om vad som helst

Kolla gärna i min blogg och

lägg in ett svar



har du rätt får du en länk!!



;)

2010-10-10 @ 17:31:59
URL: http://fragoromvadsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback