En värdslig sak

DATUM: 2010-10-10 / TID: 19:07:59
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (2)
Alltså nu har jag något här som jag bara måste dela med mig av.
Dagens samtalsämne: *trumvirvel* 
TANDBORSTAR!

Idag bestämde jag mig för att jag minsann skulle ha en ny tandborste, min nuvarande är en kass modell som är alldeles för mjuk vilket leder till att man får gnugga ihjäl sig om det ska bli riktigt rent. Så jag och mamma begav oss ner till affären.
Efter många minuters velande framoch tillbaka på Ica bestämde jag mig för att pröva lyckan på Coop istället.
Snygg design eller 'smarta' finesser? Tre stycken tandborstar för 15 spänn eller en för 40?
Jag blev verkligen förvirrad av denna nyfunna djungel. Men när jag tänkte efter slog det mig.
Varför finns det inga roliga tandborstar för vuxna?
Det finns ju hur många som helst för barn. Jag skulle väl lika gärna kunna ha en rosa tandborste med lille skutt på om själva borsten inte var så otroligt liten och mjuk..

Jag minns att jag hade en rosa tandborste som bytte färg när jag var liten, den var riktigt rolig tyckte jag. Och alla dessa roliga tecknade figurer, så som Bamse och Shrek.

Dom här designade tandborstarna tycker jag är riktigt snygga faktiskt och har själv haft två stycker tror jag. Men var är tungskrapan och allt annat? Känns som den här tandborsten bara är gjord för att vara snygg.

En fundering som surrar runt i huvudet just nu:
Varför finns det inte fler olika tandborstar för vuxna?

Vad tycker ni? Hur viktigt är valet av tandborste för er?

Och precis <-HÄR-> skulle jag lägga in en bild på tandborsten som jag köpte idag, men datorn vill inte samarbeta så det får bli en annan bild.


Om ni ursäktar ska jag fortsätta nynna på Indiana jones introt nu, som jag fått på hjärnan, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Det kan du ge dej på! :D

2010-10-10 @ 19:27:21
URL: http://emeliiehovdee.blogg.se/
Postat av: sofia k

tack så mycket! säg bara till om du är intresserad av att köpa. :) kram

2010-10-10 @ 20:26:14
URL: http://sokessmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback