Dont turn around, I'm sick and I'm tired of your face!

DATUM: 2010-10-20 / TID: 20:36:30
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Ni som inte vill läsa om mina agressioner idag kan bläddra ner under bilden.
Ikväll känner jag mig väldigt arg. Faktiskt. Jag blir arg på människor, eller vi tar och kallar dom folk istället. En person som jag haft jättebra kontakt med förut totalvägrar att prata med mig. Vill bara skrika personen rakt i ansiktet och förklara hur sårad jag är. Men jag kan inte, för jag får ingen kontakt. Ni fattar problemet?

-
-
<- Text raderad ->
-
-

Dessutom var det ett j*vla pucko till busschaufför idag som tvärnitade så hårt vid hållplatsen att en äldre herre flög (läs: FLÖG) fram i bussen och slog i ryggen så hårt att han inte kunde resa sig upp och man fick lov att tillkalla ambulans. Det är ju sjukt! Om man nu har en buss fullastad med människor, ett stort ansvar, ska man då inte anpassa sin körning så man slipper tvärnita? Någon som håller med?

Anyway, tack för att ni lyssnade!


Idag slutade jag vid 12 så jag stack iväg och mötte upp Johanna på Centralen :) Vi tog oss bort till lägenheten hon ska bo i när hon är i Stockholm och lämnade lite packning. Sen åkte vi tillbaka och promenerade vidare mot NK, där vi mötte upp Lars. Dags för lunch, eller jag hade ju redan ätit och lämnat pengarna hemma för att jag ska ha råd att åka hem i helgen. Men Johanna och Lars åt. Jag tittade på. Det var riktigt roligt :)

Förresten, jag har blivit kär!
Sån där fantastisk förälskelse som inte går över i första taget.
Min kärlek är en halsduk som kostar 1100 kr och är av märket Burberry.
Underbar!

Men nu ska jag ta och titta på tv ett slag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback