15.09.10

DATUM: 2010-09-15 / TID: 07:27:32
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Det regnar här i Stockholm idag, du har det säkert bättre än jag.

Ja, det öser verkligen ner. Jag ser knappt ut för alla vattendroppar på fönstret.
Efter regn kommer solsken, så vi hoppas väl på det.

Ny dag, nya tag.
Har fått låna en bok av Ulrika. Våga leva! av Erika B. Hilliard.
Ska börja läsa den idag, få se om jag blir något klokare.

Nu sitter jag här med en skål vaniljyoghurt och bara andas i några minuter.
Strax efter halv 8 ska jag börja knata iväg mot bussen. Hoppas det inte är så mycket folk i tunnelbanan idag, det är så äckligt när man måste stå och trängas med hundra andra människor på en väldigt liten yta.

Efter skolan ska jag träffa upp min älskade ängel Bambii som kommer att befinna sig i huvudstaden över dagen. Jag är så glad att jag äntligen får träffa henne. Känns som det var år och dagar sen.
Tydligen skulle klassen hitta på något idag också, dricka öl nånstans. Men jag tror faktiskt jag hoppar det, jag får ju träffa min Bambii.

Nu måste jag börja packa väskan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback