Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!

DATUM: 2010-09-17 / TID: 07:23:55
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Skola först, sen fredagsmys!

Godmorgon vänner!
Imorse snoozade jag extras länge, funderade på att ligga kvar under täcket hela dagen. Missförstå mig rätt, det var ju så varmt och skönt under täcket.
Hoppas det blir lite trevligare väder idag, det blåste så kallt igår.

Idag har vi teckning på förmiddagen, troligtvis självporträtt. Sen efter lunch blir det någon form av studiebesök, vad jag förstått ska vi mot Frihamnen.

Idag är det fredag så det ska bli så skönt att inte känna sig tvingad att gå och lägga sig klockan 22 på kvällen,måste det om jag ska ha nån chans att komma upp på morgonen.

Nu lär jag gå ner och käka lite frukost innan jag måste börja knata mot bussen.
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback