Somewhere over the rainbow

DATUM: 2011-04-04 / TID: 19:33:44
PUBLICERAT I: Kreativt - Skapande / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Det var ett tag sen nu, skönt med en paus!

Idag har jag varit och hjälpt Malin i stallet, det var riktigt trevligt. Det var ju så otroligt vackert väder!

Jag har hittat en jätterolig sida på nätet med massa häftiga pysselideér :D
Så idag bestämde jag mig för att testa två grejer. Stack iväg på affärn och fick med mig lite karamellfärg och några gamla LP skivor och sen var det bara att sätta igång! Här kommer resultatet :)

Regnbågsmuffins, läckert va? :)


Skålar av LP skivor, även det väldigt läckert!



Och så har jag fått mig en ny telefon, en HTC wildfire mocca :D Och idag kom det rosa skalet till den som jag vann på Tradera, fina grejjor de :D

Ska alldeles strax sätta mig på cykeln och trampa iväg mot Dalasågen, Malin har Fiah-abstinens ;D
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback