13DAGEN

DATUM: 2011-01-06 / TID: 12:16:35
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Godmorgon vänner!
Ja, eller kanske inte morgon längre men jag ligger fortfarande i pyamas i soffan ;) Har inte sovit något vidare och vaknade med världens spränghuvudvärk.. Men det är ju röd dag idag så då får man vara lite slö!

Igår tog jag med mig Malin som sällskap till tandregleringen i Mora. Vi packade med oss lite resefika och sen bar det iväg.
När vi kommit en bit på vägen så gick det lite för fort i en kurva så jag fick sladd på bilen, men lyckades räta upp bilen igen och vi kunde fortsätta köra. Änglavakt kan man kalla det!
När jag väl var klar vid tandregleringen svor jag över den otrevliga tandläkaren. Erkänner att jag gärna skulle klappat på han en smäll, de kunde han behövt så han förstår att han inte kan bete sig hur som helst! Kan man inte vara trevlig mot människor så ska man inte jobba med människor!

På kvällen tog jag en rask promenad till Malin i Dalasågen. Vi såg på Filip & Fredriks årskrönika, vilket var det bästa programmet jag sett på länge. Älskar när Håkan Hellström pratar, det låter så härligt!! Åå Vad vi skratta åt körkortsturken :D Sötaste Maria Montazami var med också! Tyckte dock att Ohlys blivande fru blev lite för mycket och var en aning dryg..
Såg ni inte det här programmet gick ni miste om något!

Världens snöoväder ute just nu så man känner sig inte så pepp på att gå utanför dörren ;) Men vi får se vad jag hittar på!
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback