Lazy day

DATUM: 2011-01-13 / TID: 14:58:04
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Go'middag vänner!

Jag har spenderat dagen med att leta musik och lägga in lite nytt på mobilen. Det går ganska bra men tar en j*vla tid.. ;) Måste nog ta mig något att äta snart.. intressant? Kanske inte!

Tidigare idag sken solen och det var helt perfekt väder för att ta en lite tur på skidorna.. Såklart hade jag ingen som kunde åka med mig, alla går i skola eller jobbar. Så går det när man är arbetslös! Så det blev inget av med skidåkningen, för aldrig att jag åker ut i skogen helt själv!? Det är faktiskt så att jag är livrädd för björnar, bara tanken på att jag skulle kunna träffa på en får mig att vilja stanna inomhus.

Nu ska jag titta på andra säsongen av en ängels tålamod,
vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback