Blott tama fåglar längtar, de vilda flyger

DATUM: 2011-01-08 / TID: 10:22:41
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Godmorgon vänner!

Har precis käkat lite mannagrynsgröt till frukost. Pappa har åkt till stugan för att hämta en luftmadrass till mig. För i eftermiddag ska jag ta tåget mot Borlänge, hem till mina gamla klasskompisar Ellinor och Olle för lite inflyttningsfest. Det ska bli sjukt kul och jag längtar :)
Vet bara inte vad jag ska ha för skor på mig.. När jag nämnde för Malin att jag tänkte ha mina skoterstövlar så dumförklarade hon mig totalt ;) Jag får väl pina på mig mina stövletter.. Haha!

Innan jag åker till Borlänge kommer våran gamla granne Brian och hälsar på med sin fru :) Helt sjukt, har inte träffat honom på säkert 6 år! Så dom kommer hit och käkar lite och umgås, jag hörde något om thaimat :) Det ska bli roligt!

Men först och främst på schemat står packning och iordning-fix. Sen måste jag komma ihåg att hämta ut biljetterna också, men det borde inte vara något problem så pedant som jag är ;)

Nej nu ska jag ta och promenera ner på byn och hämta ut biljetterna och in på systemet, vi hörs!

Ska nog fixa håret så som jag hade det igår, blir nog nice :)

Kommentarer
Postat av: Denise Skoglund

Var det han som vi hade som musiklärare? :D

2011-01-08 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback