Vårkänslor

DATUM: 2011-01-17 / TID: 13:50:20
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)

Hej vänner!
Det är plusgrader ute vilket betyder att all den vackra snön vi har håller på att smälta bort.. Tragiskt, jag vet! Dessutom lyser solen ute så man får nästan känslan av att det skulle kunna vara vår snart och att man kan nog gå utanför dörren i bara t-shirt. Dock är det fortfarande lite för kallt för det (jag testade;) eftersom det bara är januari än så länge..

Har spenderat förmiddagen med att leta runt efter lite jobb på Platsbanken. Hittade ett jobb som personlig assistent i Mora som jag precis har skickat iväg min ansökan till :)
- Håll tummarna för mig! Behöver verkligen jobb nu, jag klarar inte av att göra ingenting länge till..
Ska ringa hemtjänsten här i Vansbro idag också, men hon är ju aldrig där..

Håller även på att kolla på lite olika utbildningar, för att se vad jag har för möjligheter :)

Vi hör sen!


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Är du medlem på Campadre? :) Om inte så tycker jag att du ska klicka här, där jag har skickat ut en inbjudan: http://jenlarsson.blogg.se/2011/january/campadre-1.html#comment



Just nu får rabatt på bland annat Acneväskor, Humanity-armband m.m. Det kommer nya kampanjer varje dag :)



Btw, antalet medlemmar är begränsat!

2011-01-27 @ 16:53:38
URL: http://jenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback