Härliga fredag!

DATUM: 2011-06-10 / TID: 00:42:42
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Idag fick jag äntligen mitt paket med smyckesgrejerna som jag beställt från sirlig.se. Har inte hunnit göra något med det än eftersom jag haft annat för mig idag. Jag städade badrummet och sen följde jag med mamma till diverse klädaffärer här i kommunen. Mamma hittade kläder men inte jag, inte så förvånande egentligen. Dom som gör kläder kan inte veta hur "storlek-större-kroppar" är formade. De verkar göra kläder för size zero och sen ökar dom bara lika mycket på alla mått, vilket gör att vissa delar av tillexempel en klänning är väldigt tajta och vissa delar på tok för vida när man börjar titta på de större storlekarna. Trist, menmen nog om det!

Just nu sitter jag och tittar på Big bang theory och kollar över vad jag ska beställa från E.L.F. Snälla Lisa ska hjälpa mig beställa imorgon eftersom mitt kort inte funkade att beställa med, tacktack :)
Min lillebror Hampus går ut 9:an imorgon så det blir lite firande innan jag drar vidare mot Avesta för studentfirande av mammas kusin Linus :) När jag är klar i Avesta styr jag vidare till Hedemora och tar en liten sleepover hos bästa Ida, går alldeles för lång tid mellan gångerna vi träffas. Det ska bli så kul! På lördag drar jag hem igen lagom till jobb på campingen vid halv 5. Sen jobbar jag till på Tisdag och sen är jag ledig tills vi kommer hem från Skåne :D

Kameran följer givetvis med imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback