Owls and Parrots

DATUM: 2011-06-02 / TID: 23:43:49
PUBLICERAT I: Kreativt - Smyckestillverkning / KOMMENTARER: (1)
Go'kväll vänner!
Har äntligen fått slå mig ner i soffan efter en avslappnande dusch. Ikväll jobbade jag 16.30-21.30. Det gick bra idag, jag har fått lära mig att manövrera kassan och bokningssystemet. Sen har jag även planterat blommor i stora krukor och i alla blomlådor som hör till stugorna.

Idag blev jag lite extra sugen på att ta upp min smyckestillverkning igen så jag passade på att beställa lite grejer på nätet :)


Det här är bara en liten del av beställningen men troligtvis den roligaste ;)
Beställt från
Sirlig.se.

Nu ska jag fortsätta kika på NCIS, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud va duktig du är me allt skapande! blir ju avis här :) ja tänkte fråga dej om du använt flytande lera nångång? och isf, vart får du tag på det? Känns som ja letat överallt :S

2011-09-05 @ 16:30:26
URL: http://h-johansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback