I'm loving every step I take

DATUM: 2011-03-17 / TID: 13:45:03
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (1)
Hej igen!
Efter en lite drygt halvtimmes promenad med mamma och lillebror och en väförtjänt dusch har jag nu slagit ner rumpan i soffan igen. Skönt, riktigt skönt var det ute :)
Till lunch blev det en pulverdrink och ett äpple, det går ner mycket lättare om man äter något till ;)

På lördag är det loppis i folkets hus så jag kommer sitta där och sälja lite saker som jag gjort, Malin är så gullig och håller mig sällskap :)
Vilket får mig att tänka åt annat håll. Jag kanske skulle ta och sätta mig med lite virkning så jag har lite mer att sälja på lördag..
Men kom dit om ni kan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vsg:D

2011-03-17 @ 14:15:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback