It's all worth it in the end

DATUM: 2011-03-17 / TID: 19:15:29
PUBLICERAT I: Hälsa/Träning / KOMMENTARER: (0)
Jag ska inte ljuga för er! Nu är jag riktigt hungrig, jag vill ha mat! Riktig mat som smakar gott och går att tugga!

Det här var svårare än jag trodde, men nu har jag i alla fall stått ut en hel dag utan onyttigheter och med bara pulverdrink och frukt/grönsaker. Det har blivit några liter vatten och ex antal tuggummin idag (sockerfria såklart)..
För att jag inte ska gå i taket och skrika på allt och alla har jag nu tagit mig en liten (med betoning på liten) tallrik med broccoli, det är trots allt fullt av järn och väldigt nyttigt!

Det kommer bli en riktig utmaning det här med pulverdrinkarna och jag längtar så otroligt tills om ca en vecka när jag ska börja äta keso/kesella + bär/frukt/grönt, men först ska jag klara av den här utmaningen som jag så vackert gett mig själv!

Om ett tag ska jag ta en promenad till Dalasågen, ska umgås med Malin :) Sen efter Big Brother blir det en promenad hemåt igen!

Sjukt frustrerande att inte tillåta sig själv äta riktig mat ens, men det är så det är! Nu ska jag fylla på vattenflaskan och hämta ett tuggummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback