Oboy!

DATUM: 2011-03-06 / TID: 10:55:56
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Vilket vackert väder, solen skiner idag!


Nu har jag (tro de eller ej) varit vaken i två timmar, Ida ringde och väckte mig. Skitbra, för då kan jag vakna och gå upp i tid :) Så nu sitter jag och mumsar på två frömackor med ost, tomat och gurka på!
Igår kväll blev det en liten promenad på byn med Magnus och Lisa, mycket trevligt!

Det är superfint väder ute så jag funderar om man kanske skulle ha varit ut en vända, men det hinner jag väl.. Känner att jag skulle väl ha satt mig med ritblocket en vända också, får väl se..

Nej nu känner jag att jag börjar babbla på om en massa ointressant så det är väl bäst att sluta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback