Just sitting around, hanging out this afternoon

DATUM: 2011-03-05 / TID: 20:26:13
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)

Gjorde en broccoligratäng, den blev helt okej!

Fick massa gott fika i Lima idag, tårtor och bullar. Mums!
Kusin Per fick rengöringsgrejjor till bössan av oss.. Jag är ju vegetarian så jag förstår mig inte på sånt där men han verkade uppskatta det i alla fall och det är väl det som räknas ;)

Jag lyckades få med mig två recept av faster Marianne också. Broccoligratängen förstås och även en chokladkladdkaka. Mycket smarrigt, så den chokladgrejen lär vi baka sen Malin ;)

Kvällen ska jag nog bara ägna åt att ta det lugnt, kika på nån film och kanske ta en promenad lite senare!


Måste bara visa snyggaste nagellacket just nu. Malin köpte detta och var så snäll att jag också fick testa :) Jag vill aldrig ta bort det! Det silvriga lacket var skitsnyggt bara för sig också, riktigt festlack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback