In her shoes

DATUM: 2011-09-11 / TID: 00:23:33
PUBLICERAT I: Dagens inköp / KOMMENTARER: (0)

Hittade dessa snyggingar idag, gissa om jag är kär? :) Själv tycker jag inte att kortet gör skorna rättvisa, de är faktiskt mycket snyggare i verkligheten!

Idag blev vi utschasade ur sängen av Alva klockan nio som minsann inte tyckte att vi skulle sova bort hela dagen, det var bara att kliva upp och käka frukost ;) Vid två packade vi in oss i bilen och styrde mot simhallen, mycket uppskattat. Idag hade dom lagt ut en hinderbana i bassängen också. Tjejerna hoppade upp direkt och tyckte att det var jätteskoj. Jag och Viktoria kunde inte va sämre så det var bara att kravla sig upp och göra ett försök. Viktoria tog hela banan fyra gånger och jag tog mig nästan igenom hela men sen halkade jag....PLADASK!! Sen låg jag i vattnet och mina åskådare vek sig av skratt. Man måste kunna bjuda på sig själv ibland!

Resten av kvällen tog vi det lugnt och vid åtta var det dags för lördagsmys med "Fångarna på fortet" på tvn.
Nu sitter jag och Viktoria vid tvn och njuter av att göra absolut ingenting. Snart dags för sängen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback