Sometimes I dream of something bigger

DATUM: 2011-09-20 / TID: 18:17:32
PUBLICERAT I: Kreativt - Smyckestillverkning / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Förmiddagen spenderades på Communicare. Vi såg på film och snackade så tiden rusade iväg och helt plötsligt var klockan tre timmar senare. Men det var trevligt! Tog en vända ner på VUC för att säga hej till Viktoria, trevligt! Nu har jag fått Ps Elements 8 så nu känns det som min dator är iordning :)
För tillfället sitter jag och datanördar med Malin (som btw datanördar precis lika mkt;) hemma i köket. Vi har hunnit dricka kaffe, äta glass på Håkanssons och varit in på Sporttältet, nice!
Här kommer en bild på halsbanden som jag gjorde med de gamla nycklarna jag hittade. Väldigt simpelt men man kan ju göra precis som man vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback