So fucking happy about moving out of here

DATUM: 2012-12-02 / TID: 20:36:05
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
I torsdags sa jag till hyresvärden att tvättmaskinen inte funkade som den skulle.. Han sa att han skulle kolla på de 'när han skulle tvätta' i helgen.. (varför inte direkt kan man ju undra, men jag sa inget) Jag frågade honom idag om han kollat på tvättmaskinen och det hade han gjort, den funkar ju inte som den ska (no shit?) Så jag sa så att vi faktiskt behöver tvätta.. Då sa han att de behövde han ju också.. Att ta tag i problemet direkt kommer ju inte på fråga eftersom han inte behövde tvätta än..(i torsdags när jag berättade att nåt var fel alltså) Men, imorgon ska han ringa någon reparatör som troligvis inte kan komma förrän på onsdag-torsdag.. Vi är ändå fyra personer i det här huset som delar på tvättmaskinen.. Är det meningen att det ska vara så?
Hade det varit mitt ansvar så hade jag ringt direkt på fredag morgon för att få hit en reparatör så fort som möjligt, men vissa människor är ju lite mer praktiskt lagda än andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback