When I was quite young my parents never said books were off limits

DATUM: 2012-12-12 / TID: 18:03:41
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
I början till ett försök att packa ihop grejerna i mitt rum, slängde jag ut allt på golvet. (?) Nu har jag sicksackat (slalom-at var ordet jag använde för att beskriva detta fenomen) i rummet två morgnar i rad..
 
Själva grejen med att jag redan ska börja packa är att det ska vara helt klart när jag åker hem för jullov så att det bara är att slänga ut grejerna i bilen när vi kommer tillbaka den 4 januari och får nycklarna till lägenheten! :)
På fredag tar jag en liten smygbörjan på jullovet, åker hem och träffar familjen och vännerna. Syrran kommer hem också så det är lite tanken att jag ska hinna träffa henne eftersom hon inte kommer hem över jul. Sen på tisdagen åker jag och mamma ner till Linköping igen för slutklämmen innan lovet och torsdagen efter åker vi hem till Vansbro igen.
 
Har verkligen lyckats jobba ihop en riktig julkänsla. Det är snö ute och hyresvärden har satt upp diverse julbelysning i och utanför huset. Jag och min roomie har lyssnat på julmusik, kollat på julfilm och varje morgon ser vi på julkalendern tillsammans, det är så mysigt!
 
Nu ska jag ta tag i den där städningen och packandet så jag blir klar någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback