I got my toes in the water, ass in the sand. Not a worry in the world, a cold beer in my hand.

DATUM: 2012-05-22 / TID: 10:16:48
PUBLICERAT I: Kreativt - Foto / KOMMENTARER: (0)
När jag cyklade hem från Malin igår såg jag att solen var påväg ner, så för att hinna med att ta något fint kort på solnedgången cyklade jag världens omväg runt Saltvik. Hann dock inte runt till bron innan solen gått ner men den här bilden fick jag till i alla fall.
Såhär glad blir man när man äntligen kan plocka fram den där t-shirten som bara legat instoppad i garderoben för att den varit för liten, älskart!!
-
Nu är det Malung som gäller och sen glider jag med till DJ för lite koll i affärer. Superfint väder så det blir nog till att vara ute resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback