Life is a gift. Never forget to enjoy and bask in every moment you are in

DATUM: 2012-11-02 / TID: 23:08:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Overallsinvigningen var riktigt rolig! Lekar, mat och lite för mycket fulvin ;)
Vi blev uppdelade i lag och skulle ta oss runt 10 stationer av olika lekar. Vid en station hade de hällt ut fil på en presenning som man skulle glida över och vid varje station fanns det fulvin för de som ville ha. Efter lekarna fick vi mat, riktigt gott efter att ha glidit runt, rullat och blivit dragna i gräset.
Även om min overall blev skitig så kom jag lindrigt undan i alla fall, men nu är den invigd och jag får använda den på kravaller! :)
Kvällen avslutades med UV-kravall på Kårallen!
Idag har dock varit mycket lugnare. Känner mig lika smidig som ett kylskåp ungefär och har träningsvärk i nästan hela kroppen.. Men det är smällar man får ta, imorgon är det Halloweenfest på Kårallen men då blir det mycket mindre alkohol än igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback