Of course it is happening inside your head, but why on earth should that mean that it is not real?

DATUM: 2012-11-18 / TID: 22:12:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Jag går runt och hoppas, hoppas på att det är nu lyckan vänder.. Är det min tur?
Kommer jag få meddela väldigt goda nyheter på tisdag? Det återstår att se..
Darins version av Ugglas 'Astrologen' har verkligen fastnat, vackert!
 
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när du har mej när jag tar dej,
din hungrande kropp får frid,
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött
 
Likaså Ugglas version av Olle Ljungströms 'Jag och min far'
 
Därborta vid pilen
Har jag lagt min far
En anonym urna är allt som finns kvar
Fast jag fann aldrig modet
Till att säga adjö
Trodde nog aldrig att du kunde dö
 
Förövrigt är det läsning som gäller, mycket 'utantill-kunskaper' som ska tryckas in i huvudet. Tenta på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback